محل لوگو

کاشت ابرو و هرآنچه که نیاز است درباره آن بدانید.


ابروها در برخی افراد به طور ژنتیکی کم پشت و نازک است. در برخی افراد نیز به دلایلی از قبیل بیماری های سیستماتیک، مشکل در فعالیت غده تیروئید، تاتو و هاشور، سوختگی و برداشتن بیش از اندازه ابروها، دچار ریزش ابروها می شوند. کاشت ابرو نوعی جراحی زیبایی و یکی از بهترین روش های درمانی در این افراد است که سبب بهره مندی فرد از ابروهایی زیبا و طبیعی می شود.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

این جراحی نیز مانند دیگر جراحی ها، عوارض خاص خود را دارد. مراقبت های بعد از کاشت ابرو سبب می شوند که دوران نقاهت با کمترین عوارض طی شود و نتیجه نهایی کاشت ابرو، مطلوب تر و با کیفیت تر باشد.

تصور نکنید که با انتخاب کلینیک تخصصی مناسب کاشت ابرو و یک پزشک متبحر، قطعا به نتیجه مطلوبی خواهید رسید. توجه به مراقبت های بعد از کاشت ابرو، باعث می شود که شما در دوران نقاهت، عوارض کاشت ابرو کمتری را تجربه کنید و از نتیجه نهایی کاشت ابرو و مو رضایت بیشتری داشته باشید

در این نوشتار بسیاری از مراقبت های بعد از کاشت ابرو را برای شما شرح خواهیم داد. توجه به نکات بیان شده به شما کمک بسیار زیادی می کند؛ لطفا تمامی توصیه هایی که بعد از کاشت ابرو توسط پزشک و تیم درمانی ارائه می شود را کاملا جدی بگیرید. هر گونه پرسشی که به ذهن شما می رسد را حتما از پزشک بپرسید. پزشک با مشاهده وضعیت و ویژگی های فردی شما، مناسب ترین توصیه ها را برای شما خواهد داشت.

بیش تر بخوانید: فیشیال صورت به چه صورت انجام می شود؟

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو طبیعی براساس مصوبه وزارت بهداشت و البته براساس تعداد گرافت‌های کاشت شده محاسبه خواهد شد. یعنی به این شکل نیست که هر کلینیکی قیمت مخصوص به خود را داشته باشد. شما در ابتدا به یکی از مراکز کاشت ابروی معتبر مراجعه کرده، جلسه مشاوره با پزشک متخصص برگزار می کنید.سپس روش مدنظر برای انجام کاشت ابروی طبیعی را انتخاب کرده، تعداد گرافت‌های مورد نیاز را مشخص نموده و در نهایت پزشک متخصص با توجه به تجربه، مهارت، میزان تخصص و هنری که در طراحی، تنظیم خواب ابرو و همچنین زاویه دهی دارد، عمل را انجام می‌دهد.

ماندگاری کاشت ابرو

نتیجه‌ کاشت ابرو تا حد قابل توجهی به مرکز ارائه‌ دهنده خدمات زیبایی و عملکرد پزشک، وابسته است. در صورتی که در ماه‌های اولیه‌ پس از کاشت به دقت از ابروها مراقبت کنید، ماندگاری کاشت ابرو طبیعی حاصل خواهد شد. لازم است بدانید که احتمال رویش تمامی فولیکول‌های مو بسیار کم است؛ چراکه در حین انتقال ممکن است فولیکول‌ها آسیب ببینند یا عوامل دیگری منجر به عدم رشد موها شوند، بنابراین این جراحی معمولاً نیاز به جلسات ترمیمی خواهد داشت تا فولیکول‌هایی که با موفقیت کاشته نشده‌اند جایگزین شده و موهایی که در جهت نامناسب رشد کرده‌اند اصلاح شوند.

منبع: https://www.drmattab.ir/

 

  انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 4

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما