محل لوگو

جراحی لاغری چیست؟


امروزه اسم عمل لاغری بسیار به گوش می رسد. تا پیش از این تا حرفی از جراحی لاغری به میان می آمد چهره افراد در هم کشیده می شد. اما اخیرا مشاهده می کنیم که جراحی های لاغری طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در ادامه این مطلب از مجله جراحی لاغری اسلیودکتر با ما همراه باشید تا بیش تر با معقوله جراحی لاغری معده آشنا شوید.

چرا جراحی لاغری می‌کنیم؟

در جهان کارهای نشستنی، غذاهای پر چرب و آماده، اختلالات ژنتیکی، فرمانروایی هورمون ها در بدن، عوامل متابولیک، داروهای ریز و درشت، بازی های کامپیوتری، جایگزینی ماشین، چاقی بلای جان بسیاری انسان های مدرن است! تقریبا هر کس را که می بینید جانش از این درد به لب می آید و دائما از بدبختی هایی که چاقی گریبان گیرش کرده است می نالد: از لباس هایی که هرگز به تنشان نمی نشیند، تنی که کرخت و از ریخت افتاده است، عزت نفسی که به خاطر هیبت نامعمول خدشه می گیرد و قص علی هذا! ای کاش لیست انواع و اقسام این بیماری ها خود همین جا تمام می شد اما گرفتاری های برآمده از چاقی یکی دو تا نیستند: فشار خون بالا، بیماری های عروقی، سرطان، درگیری مفاصل، دیابت و غیره! درست جایی حوالی همین نقطه است که افراد مبتلا به چاقی پی راه چاره می افتند. خب یکی از این‌ راه ها جراحی لاغری کل بدن است!

بیش تر بخوانید: آیا با عوارض جراحی لاغری آشنایی دارید؟

بهترین کاندید برای جراحی لاغری

تا به این جا به بخشی از پرسش پاسخ داده ایم؛ سوال فراگیری که بسیاری از ما در آن پی نشانه هایی از خود می گردیم. جستجو می کنیم تا دریابیم کدامیک از ما می توانیم گزینه های مناسبی برای جراحی لاغری باشیم! البته باید بگوییم که مشورت با جراح لاغری نیز می تواند بسیار موثر باشد.

اگر همین الان شال و کلاه کنید و به دنبال جواب این سوال پیش پزشک بروید، احتمالا او در همان شروع ماجرا سراغ از شاخص BMI بدن شما می گیرد.

وزن (بر حسب کیلوگرم)÷ قد 2(برحسب متر)

شاخص BMI نسبت قد به وزن را می سنجد و از همان فرمولی آشنایی تبعیت می کند که بسیاری از ما تا پیش از این لااقل یک بار امتحانش کرده ایم!

تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند

معمولا افرادی که قصد انجام عمل های لاغری را دارند، دچار ترس و اضطراب می شوند. هیچ چیزی مثل شنیدن تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند نمی تواند به آن ها کمک کند. زمانیکه تجربیات این افراد را بشنوید و استایل جدید آن ها را ببینید، دید و نگاه بهتری نسبت به این عمل های لاغری پیدا خواهید کرد.

منبع: http://www.sleevedr.ir/

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 15

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما