محل لوگو

چرا به سختی وزن کم می کنید؟ با دلایل آن آشنا شوید.


زنان اغلب نسبت به مردان کاهش وزن دشوارتری دارند و باید زمان و هزینه بیشتری برای اینکار صرف کنند. در این نوشتار 8 علت بسیار رایج درج شده اند که توضیح می دهند چرا خانم ها نسبت به آقایان سخت تر وزن کم می کنند. شما با خواندن این مقاله به پاسخ " با وجود تلاش زیاد چرا وزن کم نمیکنم؟ " دست پیدا خواهید کرد.

انتخاب روش لاغری نادرست

بیشتر خانم ها به صورت خودجوش یک رژیم لاغری را شروع می کنند بدون اینکه به مفاهیمی مثل محاسبه bmi، توصیه متخصص تغذیه، مربی ورزشی یا پزشکان توجهی داشته باشند. حقیقت این است که هر روش لاغری برای شما مناسب نیست و قرار نیست چون برای دوستتان جواب داده در خصوص شما نیز موثر باشد. شما باید حتما قبل از اقدام برای لاغری از متخصصان کمک و مشاوره دریافت کنید.

حذف وعده های غذایی

علیرغم بی اثر بودن، حذف وعده های غذایی یک استراتژی محبوب کاهش وزن است. در واقع، مطالعات نشان می دهد که حذف وعده های غذایی می تواند متابولیسم شما را کاهش دهد و کاهش وزن را دشوارتر کند. علاوه بر این، پرخوری در اواخر روز پس از حذف وعده های غذایی با اضافه وزن بدن به دلیل تجمع چربی در بدن مرتبط است.

دنبال کردن رژیم های مد روز

متاسفانه بسیاری از خانم ها حتی اگر یک رژیم غذایی خاص، ناسالم باشد و با منطق جور در نیاید آن را امتحان می کنند حتی اگر هیچ منطقی پشت آن نباشد. این موضوع مخصوصا در میان خانم هایی که چشم و هم چشمی می کنند بسیار دیده می شود. آن ها تابع جدیدترین رژیم های لاغری می شوند که دوستانشان آن را امتحان می کنند.

مصرف بیش از حد چربی های خوب!

اغلب رژیم های غذایی لاغری توصیه می کنند چربی های مضر را کمتر مصرف کنید و در عوض چربی های سالم را در سفره خود قرار دهید. با این حال، هنگام خوردن غذاهای غنی از چربی سالم مانند آووکادو، بادام و موارد مشابه، مهم است که به فکر اعتدال باشید.

ورزش بیش از حد

برخی از خانم ها همیشه سوال می کنند با وجود اینکه ما بسیار ورزش می کنیم اما چرا وزن کم نمیکنم و همچنان در این امر شکست می خورید؟ این مساله ای است که به افراط و تفریط بر می گردد. در واقع در خصوص این موضوع اغلب، سوء برداشت شده است.

  انتشار : ۷ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 8

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما